למה לבחור בנו?

ממוקדים בעיקר

משרדנו מספק שירות בדיקות השכר באופן ספיציפי ואינו מתפזר על פני תחומי שירות נוספים.
התמקדות זו מהווה יתרון משמעותי, מפני שכל המשאבים שלנו מופנים לעיסוק בתחום השכר ולא "כעוד אחד" משירותים נוספים במשרד.

אנו משקיעים את כל זמננו בלימוד והבנת צרכי הלקוח וכן בהכשרות של הצוות שלנו והתמקצעות עד לפרטים הקטנים ביותר בתחום, תוך הענקת יחס אישי ושמירה על כללי האתיקה המקצועיים כפי שנקבעו בחוק הגברת האכיפה של דיני העבודה.

בודקת שכר מוסמכת
בדיקת תלושי שכר

הצוות שלנו

על מנת לתת לכם את המעטפת המלאה, גייסנו את מיטב בעלי המקצוע הבכירים והותיקים ביותר בתחום בודקי שכר והייעוץ המשפטי, כדי להגן עליכם: המעסיקים, מזמיני שירות והעובדים.

כל השירותים שלנו מגובים על ידי עורך הדין הטוב ביותר בתחום דיני עבודה, כך שכל לקוח זוכה להתייחסות אישית ובחינה קפדנית של המקרה הפרטי שלו. עורך הדין מעניק יעוץ וגיבוי משפטי והוא חלק מן הצוות של "מגן שכר".

פתרונות שכר: המענה האנושי

דווקא בעידן הדיגיטאלי, כשתקשורת בין- עסקית מתנהלת דרך דואר אלקטרוני, ומערכות תמיכה אוטומטיות מתיימרות לספק פתרונות דרך צ'אטים, גובר הצורך במענה אנושי.
תחת ההגדרה של "מענה אנושי" באים לידי ביטוי כמה וכמה פרמטרים משמעותיים, כשהראשון שבהם, הוא האפשרות של הלקוח להציג את נתוני המקרה הפרטי שלו ולהרכיב תמונה שלמה וברורה.
בנוסף, מעורבותו האישית של בעל המקצוע המטפל בעניינו של הלקוח, תוביל למגוון רחב יותר בארסנל הפתרונות המוצעים.
כל מי שהתמודד אי פעם עם סוגיה מורכבת, המצריכה תשובות מקיפות ופתרונות מותאמים אישית, מכיר את התסכול וחוסר האונים מול מערכות ניתוב דיגיטאליות, לכן, "מגן שכר" הם קודם כל מענה אנושי.

המקצועיות שלנו היא ההצלחה שלכם

אנו נעניק לכם שירותי בודק שכר מוסמך כולל תמיכה לאורך כל התהליך, מנקודת מוצא של אהדה והזדהות, תוך שימת דגש על הקשבה לצרכי כל עסק.
מגן שכר מצטיינים בשרטוט דייקני של נתונים וצירופם לכדי תמונה שלמה, המאפשרת לפעול ביצירתיות ובנחישות מקצועית.
לשם השגת התוצאות המירביות, אנו מספקים הערכות באשר לסיכונים והסיכויים של כל מקרה, תוך הענקת יחס אישי ושמירה על כללי אתיקה מקצועיים, כפי שנקבעו בחוק הגברת האכיפה של דיני העבודה.

הנסיון והידע שלנו

ארגז הכלים המרכזי העומד לרשותנו הוא ניסיון רב שנים בתחום השכר, למידה בלתי פוסקת, התמדה, יצירתיות וצורך להתחדש ולהתעדכן בשינויים בפסיקות ובחקיקה.