יעוץ הדרכה לתפעול מחלקת שכר יעילה ומתקדמת

מגן שכר מכירים בצורך של בעלי עסקים להתפנות לניהול השוטף של העסק שלהם, מבלי להתעמק בענייני החקיקה והרגולציה המתעדכנים תדיר ומהווה לא אחת מעמסה כבדה ומקור לחששות עבור מנהלי החברה.
לנו במגן שכר יש את כל הכלים לבצע עבורכם בחינה והערכות מחודשת של מערך השכר שלכם כדי להימנע מלהיקלע להוצאות בלתי צפויות, הפרת זכויות עובדים וקנסות כבדים ונסב את מערכת השכר שלכם, למערכת שכר מתקדמת יעילה וחדשנית.

אבודים מול המערכת

בעלי עסקים רבים מביעים תסכול בקושי בייצוב מערך השכר והנוכחות בארגון ומתנהלים בתחושה שהם בין הפטיש לסדן: מצד אחד הם עושים כל שביכולם לשמור על זכויות העובדים לצד שמירה על האינטרס הכלכלי של העסק שלהם, ומן הצד האחר העובדים, שלעתים קרובות לא רק שאינם מעריכים את פועלם של המעסיקים אלא אף תופסים אותם כ"אויבים".

טעויות הן לא כורח המציאות

טעויות שכר קורות מסיבות רבות ומגוונות, אך אם הן אינן מתגלות בזמן, הן עלולות להשפיע באופן שלילי על זכויות העובדים, לגרור להוצאות ותשלומי יתר לעובדים, ולא פחות חמור: לסדוק את האמון בין העובדים לארגון.
עבור בעלי עסק, הוצאות השכר הן הכבדות , המשמעותיות והרגישות ביותר בעסק והסרבול הכרוך בתהליך עיבוד השכר, עלול להוביל למחדלים ולשיבושים הקורים לפעמים בתום לב ואשר תוצאותיהן בלתי הפיכות.

השיטה החדשנית והמתקדמת שלנו

תחילה, נעניק לכם את הצורך הראשוני ביעוץ והכוונה, נילמד את העסק שלכם, תוך שימת דגש מיוחדת על התנהלותה של מחלקת השכר , הכרה לעומק של מערכת השכר והנוכחות ובחינת נהלי העבודה, ההסכמים האישים, ההסכמים הקיבוציים וצווי הרחבה ככל שיהיו.
בשלב הבא נושיט לכם את החכה, תוך התבססות על הממצאים והמסקנות. נפעל לייעל, לשפר ולייצב את מרכז השכר שלכם.
נטמיע מתודולוגיות חדשניות, שמטרתן להסב את מחלקת השכר מזרוע טכנית-תפעולית למחלקה מקצועית ויעילה, היודעת גם לשמור על זכויות העובדים וגם על האינטרסים הכלכליים של המעסיקים נאמץ טכנולוגיות חדשות, נמקסם אוטומציה במקום עבודה ידנית מסורבלת ונדריך רגולטור לניהול , מעקב ובקרה אחר מערכת הנוכחות והשכר.
נקבע תהליכי עבודה תוך תיאום ציפיות והגדרת יעדים, על מנת לקדם ולשפר את תפקודה המקצועי של מחלקת השכר ובמטרה למקסם את יכולותיה המקצועיות מבלי שצוות מחלקת השכר "יקרוס" בימי המשכורות ויגיע לשחיקה.
שיטה זו הוכיחה את עצמה כדרך להבטיח לאתר מקסימום של חריגים וטעויות נפוצות בשכר, לחסוך הוצאות מיותרות והקטנת חשיפה משפטית לארגון ולמנהליו, כמו גם שמירה על איכות העובדים ורמתם.

נשמח לשתף אתכם בכלים שלנו ולסייע לכם לייצר כלים משלכם, על מנת שתפיקו את המרב מהפוטנציאל העסקי ומהעובדים הקיימים בחברה.

ליווי ויעוץ למחלקות שכר